vasuTTmodell

Vasútmodell hírek, újdonságok, érdekességek a TT méretarány kedvelőinek.

Címkék

acme (1) adp (1) akció (54) apmodely (11) arnold (55) artitec (1) asprojekt (9) auhagen (14) barkács (136) barkas (1) beckmann (20) bemo (2) brawa (3) bttb (5) busch (101) digisound (2) digitális (8) digitalzentrale (3) digitools (2) dk-model (7) dll (3) ecthIT (1) egyszeri kiadás (5) es-pecky (16) esu (1) farkas-transz (1) fischer-modell (8) fólió (1) framo (1) gabor (2) gőzmozdony (3) gützold (8) gysev (2) h0 (2) hädl (125) harrybarth (1) heki (1) heris (13) herpa (74) hétfői kép (700) hobbex (1) hobbytrain (7) honlap (13) hornby (25) hot news (185) igra (35) kalomodell (6) karácsony (5) karsei (33) katalógus (25) keskeny nyomköz (3) kiállítás (55) kifutó modell (14) kisszéria (9) kres (46) kühn (112) különkiadás (7) lemke (4) lenz (8) loco (17) lorenz (9) ls models (4) luetke (1) makett (1) marionzeller (1) matrica (2) máv (6) mehano (4) miniatur (8) minicar (1) modell (359) modelltec (3) modist (6) modmüller (4) modul (95) mtb (61) nagyvasút (7) noch (14) nohab (1) npe (2) nyereményjáték (2) paksinuti (2) papirbakter (1) peho (1) peresvet (4) piko (203) pmt (19) preiser (3) programajánló (49) psk (21) rakomány (5) revell (1) rietze (6) roco (90) rothe top technik (1) saxonia (1) schirmer (70) sdv (5) sikulove (4) sonjaplastic (1) sudexpress (1) szolgálati közlemény (4) temofeszt 2014 (3) terepasztal (12) tillig (642) tillig club (45) tillig h0 (8) tomix (3) történelem (11) trainomatic (3) tt-modell (3) tte (1) uhlenbrock (3) újdonság (526) újság (9) v&v (13) vasuttmodell (211) veit (1) vélemény (46) voigtländer (2) vulcanmodell (2) wiemo (10) zeuke (2) zimo (2)

Figyelem!

vasuTTmodell weboldalon és blogon szereplő képek és egyéb tartalmak a vasuTTmodell Kft. saját tulajdonát képezik (kivétel, ami ettől eltérő megjelölést tartalmaz), azok bármilyen felhasználása (részben vagy egészben), különösen egyéb helyeken történő publikálása, csak erre vonatkozó kifejezett írásos engedélyünkkel lehetséges!

Megtalálhatsz a Facebookon is bennünket!

Dioráma építés #8 - háttérkeresés

2010.08.15. 15:51 HOttó

Régóta hozzá sem nyúltam a diorámához, illetve pár napja egyszer odébb kellett rakjam, mert túrni kezdtem az alatta lévő dobozban (a PIKO mozdonyokat). Volt ismét egy kis szabadidőm, így nekiálltam a neten háttérnek való képet keresni. Panoráma képeket próbáltam keresni, a dioráma hossza miatt, de ezekből csak tájképeket találtam. Mivel én elsődlegesen gyárépületben gondolkodtam, ezek csak lementődtek, de most nem lesznek felhasználva. Épületből találtam egy-két jót, de kellet rajtuk alakítani.

Ezt találtam.

Ezt műveltem vele - Painttel! :)

Első körben arra gondoltam nem nyomtatom ki a képeket, hanem a monitor elé teszem a diorámát, és megnézem a méretük, arányaik jók e. A fotók minőségéért elnézést kérek, itthon a gép egy sötét sarokban van, a lámpa fénye pedig ennyit tudott. A lényeg szerintem látszik.

Példa kép 1.

Példa kép 2.

Ezután az jutott eszembe, hogy rengeteg konténerem van, Loco tartályosak, PSK 40 lábasak és persze a BTTB-Tillig féle kis 20 lábasakból is akad. Sőt van Roco is. Ezért nekiálltam konténer terminálokról képeket vadászni.

Terminál 1.

Terminál 2 - itt jól látszik a módszer, mégha a fények nem is azok

Terminál 3 - a kép furcsaságát az elő és a háttérben lévő dolgok eltérő szögből való fotózása okozza. Ez sajnos nem az igazi, pedig a háttérkép nagyon tetszik.

Összességében hasznos tapasztalatok szerezhetőek így. A gyárépületnél még nagyobbítani kell a kék ég felületét és egy-két felhő is elkelne. Konténer terminálos képeket pedig keresni kell tovább, rengeteg van a neten...

Szólj hozzá!

Címkék: barkács

A bejegyzés trackback címe:

https://vasuttmodell.blog.hu/api/trackback/id/tr882183262

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása