A Tillig egyre inkább be akar lépni a H0 piacra is, ez látható az elmúlt évek vásárlásain és fejlesztésein. A keskeny nyomközű téma is egyre szélesedik, évről évre formaújdonságokkal. Nézzük az idei felhozatalt!
H0-ban eddig nem volt gőzmozdonya a Tillignek, a korábbi Sulzer kifuttatása után még mozdonyuk sem. S bár a vagonok terén szépen fejlődtek, ideje volt egy vontatójárművet is felvenni a palettára. A BR92 jó választás lehet, van benne tapasztalatuk a TT előd nyomán (elsősorban kereskedelmire gondolok), és bár bonyolult technika egy gőzös, a keskeny nyomközű 99-esek technikailag is megalapozzák a nyitást. Rögtön 3 festést ígérnek a kis tolatóból, a jövőre tartogatva a DR-es verziókat.
Ismét lesznek vékony csíkos MÁV Y kocsik. Amire TT-ben csak várunk évek óta, azt H0-ban már másodszor dobják piacra. Felfrissítik az Y kocsik formavilágát, az új formák több CSD és DR kocsi formában mutatkoznak be. DB vonalon számos menta festésű személykocsi kerül a boltokba, és tovább formálódik a szalonkocsi projekt is.
Itt is találunk kiegészítő kocsikat és szetteket további modellekhez, például a BDZ Maschinenkühlwagen (imádom ezt az elnevezést :)) szetthez.
Persze a 24 oldalas katalógus további, elsősorban festésében új modellt is rejteget, ide kattintva a teljes kínálat megnézhető.
A keskeny nyomköz idén is külön katalógust kapott, ezúttal 8 oldalast. Csak néhány oldal, de annál nagyobb dobás, szinte csak formaújdonság vagy formavariáns modell került bele. A VT133-as motorvonat H0m és H0e nyomtávra is elkészül, összesen 3 feliratozási variációban. Formaúj fedett teherkocsik is bekerülnek a kínálatba és a HSB 99 4101-es gőzöse is kissé eltér a korábbi modelltől.
A kisvasúti katalógus is letölthető webshopunkból, klikk ide.