Úgy tűnik már teljes jogú tagjai a Busch szortimentjének a Lorenztől átvett TT-s modellek, hisz egyre-másra jelennek meg a katalógusokban beharangozott járművek. Beszéltünk már többször a teherkocsikról, most végre fotókat is tudunk mutatni, érkezett egy-s-más a vasuTTmodellhez.
Nagy sláger a RoLa kocsi az 5-6. korszak szerelmeseinek, főleg amióta szabványos kuplung befogókat kaptak. A képen az egyszeri kiadásban meghirdetett ÖBB változat látható. Szakítottak a hagyománnyal, ezúttal csak végkocsi kapható a modellből (ez igaz a szintén egyszeri kiadás SBB, szürke változatra is), de a mellgerenda és az ütközők levehetők, és máris megvannak a középkocsik. A közeljövőben megjelenő DBAG változatok elvileg már a korábbi, külön vég és középkocsi kiadásban kerülnek majd a boltokba.
Igen részletes kivitelűek a 6 tengelyes Samm típusú, alacsony oldalú kocsik, melyeket különféle rakományokkal is kínál a gyártó. Tessék nézni a kuplungot, hol láttunk már ilyet? Igen, Kühnéknél. Ez jó hír, végre elfelejthetjük azt a ronda nagy szögletes Lorenz féle kapcsolót.
A dupla rakoncás teherkocsi is örökség, talán egy frissítést kapott csak a fröccsszerszám. A tamponozás mindenesetre határozott fejlődést mutat az elődhöz képest!
Bzoli barátom a lelkemre kötötte, hogy említsem meg a csomagolást is, illetve "dicsérjük meg" azt az illetőt aki kitalálta ezt a módszert. Buschék kezdik túlzásba vinni a lézervágást? Olyan mintha a habos lemezt is ezzel a technikával alakították volna ki, majd összeillesztették a lapokat. Érdekes megoldás, sőt a modellt is jól tartja, csak azoknak keseríti meg az életét, akik gyakran (értsd: legalább egyszer) teszik be a dobozba és veszik ki a modelleket.
Még több kép a Busch modellekről a webshopban, klikk ide.