vasuTTmodell

Vasútmodell hírek, újdonságok, érdekességek a TT méretarány kedvelőinek.

Címkék

acme (1) adp (1) akció (54) apmodely (11) arnold (55) artitec (1) asprojekt (9) auhagen (14) barkács (136) barkas (1) beckmann (20) bemo (2) brawa (3) bttb (5) busch (99) digisound (2) digitális (8) digitalzentrale (3) digitools (2) dk-model (7) dll (3) ecthIT (1) egyszeri kiadás (5) es-pecky (16) esu (1) farkas-transz (1) fischer-modell (8) fólió (1) framo (1) gabor (2) gőzmozdony (3) gützold (8) gysev (2) h0 (2) hädl (125) harrybarth (1) heki (1) heris (13) herpa (73) hétfői kép (698) hobbex (1) hobbytrain (7) honlap (13) hornby (24) hot news (185) igra (33) kalomodell (6) karácsony (5) karsei (33) katalógus (25) keskeny nyomköz (3) kiállítás (55) kifutó modell (14) kisszéria (9) kres (46) kühn (112) különkiadás (7) lemke (4) lenz (8) loco (17) lorenz (9) ls models (4) luetke (1) makett (1) marionzeller (1) matrica (2) máv (6) mehano (4) miniatur (8) minicar (1) modell (359) modelltec (3) modist (6) modmüller (4) modul (95) mtb (61) nagyvasút (7) noch (14) nohab (1) npe (2) nyereményjáték (2) paksinuti (2) papirbakter (1) peho (1) peresvet (4) piko (202) pmt (19) preiser (3) programajánló (49) psk (20) rakomány (5) revell (1) rietze (6) roco (88) rothe top technik (1) saxonia (1) schirmer (70) sdv (5) sikulove (4) sonjaplastic (1) sudexpress (1) szolgálati közlemény (4) temofeszt 2014 (3) terepasztal (12) tillig (641) tillig club (45) tillig h0 (8) tomix (3) történelem (11) trainomatic (3) tt-modell (3) tte (1) uhlenbrock (3) újdonság (526) újság (9) v&v (13) vasuttmodell (211) veit (1) vélemény (46) voigtländer (2) vulcanmodell (2) wiemo (10) zeuke (2) zimo (2)

Figyelem!

vasuTTmodell weboldalon és blogon szereplő képek és egyéb tartalmak a vasuTTmodell Kft. saját tulajdonát képezik (kivétel, ami ettől eltérő megjelölést tartalmaz), azok bármilyen felhasználása (részben vagy egészben), különösen egyéb helyeken történő publikálása, csak erre vonatkozó kifejezett írásos engedélyünkkel lehetséges!

Megtalálhatsz a Facebookon is bennünket!

Rakomány készítés

2014.10.05. 16:36 HOttó

A Temofeszten a 250 méteres modulkígyón a V4 országok közötti áruforgalom is bemutatásra kerül és mivel FREMO szerű játékot fogunk játszani, ezért szükségünk lesz némi rakományra is az ÁFU-hoz. Gondoltam egyet és nekiálltam rakományokat készíteni. 

XPS.jpg

Alapnak egy XPS lapot vettem, ha valaki nem tudná, ez egy habos szigetelő anyag, annyiban jobb (modellezős szempontból), mint a hungarocell, hogy nem morzsálódik. Jó méret a TT, mert a 2cm vastag XPS táblából levágott csíkok pont passzolnak a nyitott vagonokba. A fenti képen Res kocsi rakomány készül, azóta felragasztásra került a zúzottkő a hab alapra, éppen szárad.

Eas_homok.jpg

Eas_szen.jpg

A magas oldalú Eas kocsiba is terveztem zúzalék jellegű rakományt, mégpedig homokot és zúzott követ. Nem festettem le a kék táblát mielőtt rászórtam a zúzottkövet és néhol kilátszódott a világoskék alap, ezért becsepegtettem fekete festékkel, így lett belőle szén. 

gerenda.jpg

Korábban láttam képen gyufából gerenda rakományt, gondoltam én is készítek ilyet, Dorkafalván van fűrésztelep, így elkél az áru. A gyufák fejét levágtam, és nagyjából egyforma méretű gerendákat szabtam le, amiket faragasztóval építettem  rakássá.

kont.jpg

Pár napja bukkantam az interneten a Matchbox feliratú konténerekre és azonnal beléjük szerettem. Igaz, jóval nagyobb méretben gyártotta le őket a tervezője, mint amire nekünk szükségünk van, de ez nem tántorított el attól, hogy legyen belőlük TT-s. Akadt a szekrényben pár ajtó nélküli Tillig konténer, letöltöttem a szabásmintákat és rájuk szabtam egy-egy új ruhát, nyomtattam, vágtam, ragasztottam és lett pár darab Tillig vagonon szállítható konténerem. Remélem lesznek olyanok, akiknek tetszik majd a kiállításon is :)

Szólj hozzá!

Címkék: barkács rakomány

A bejegyzés trackback címe:

https://vasuttmodell.blog.hu/api/trackback/id/tr886759381

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása