Április elsejére tette a Busch a soron következő újdonság bejelentéseit, egy 48 oldalas katalógusban mutatta be azokat a vásárlóknak. Nekünk, TT-seknek 2 oldal jutott, de ezen is találtunk formaújdonság modellt.

Érkezik két újabb billenő szekrényes teherkocsi, DB Cargo és DR festésben, és két rakománnyal pakolt Ks, szintén az NDK vasútjáról. Közúti járművekben aztán "dúskálhatunk", újabb 6 féle Framo, M21 Multicarok (3 féle) és a Fortschritt traktor mögé akasztható ekék (ezúttal zöld és vörös színben a kék mellé) töltik ki a lapot.

Formaújdonság a zárt fülkés M22 Multicar megjelenése, rögtön 4 variációban. Bár Multicar témában eddig is jól álltunk, az Auhagen is gyártja (sőt, ők a még újabb M24-et is), az AP-Modely is, 4 érdekes felépítménnyel - a Busch mégis hozhat egy kis érdekességet a kis-teher járművek közé, ismerve az általuk képviselt minőséget.
Ezzel a végére is értünk a TT felhozatalnak, a katalógusban szereplő Elbingerode állomás épület nem új bejelentés, csak biztos volt szabad hely...
És bár minden TT-s újdonságnak örülni kell, kicsit azért bosszankodhatunk is. Nem csak a 16 oldalnyi változatos gépjármű palettára gondolok (és ez ugye csak az újdonságok listája) szocialista, amerikai és modern autókkal, de a H0-ban kiadásra kerülő rengeteg egyéb apróságra is. Ott van a komplett piaci-vásári téma (5 oldalon keresztül a katalógusban), ami érdekes lehetne nekünk is. Vagy az eszement akció szettek a Madagaszkár pingvinjeivel, meg a többi kis jelenet, a pizzafutár, a rágógumi automata, a tűzszerész munkában, az esküvői rendezvény stb. oldalakon át bemutatva. De ott vannak a jópofa épületeik, az elhagyatott klinika (1945 cikksz.), az üveges csarnok (1960 cikksz.), vagy a fitnesz stúdió (1961 cikksz.) amik megállnák helyüket TT-ben, N-ben is. Ehhh... :(
A TT-s újdonságok előrendelhetők ide kattintva.
A katalógus (pdf, 20MB) letölthető ide kattintva. TT-s újdonságok a 30-31-es oldalakon.