Pontosabban katalógusok, de ez igazából mindegy, mert bennünket a TT érdekel leginkább. Ezúttal is a Piko volt a leggyorsabb és Karácsony után 4 nappal bedobta a bombát a vasútmodellezők közé.
A legnagyobb meglepetés a MÁV 431-es (ami ugye BR55) gőzmozdonyának kiadása lesz. Kíváncsian várjuk a 2. negyedévre ígért modellt, reméljük olvassák a Quabla hírlevelét és jól sikerül a pályaszám választás.
Az új MÁV gőzös, amihez akár hangdekóder is rendelhető
Formaújdonság mozdony és vagonok is várhatók. A BR 83-as szertartályos, mellékvonalakra szánt gőzösből egyszerre jelenik meg a TT és a H0 változat. A modell jó választásnak tűnik, már csak a formája miatt is, a méretes szertartály nem volt jellemző eddig méreTTünkben.
Az 1955-72 között használt mozdonyok Halle és Magdeburg környékén voltak jellemzőek
A harmadik nagyobb gyártó kezd bele a 2 tengelyes, fedett G kocsik gyártásába. A Tillig és a Hädl után a Piko is kiadja a maga változatát, fékbódés és bódé nélküli változatban egyaránt. Igaz, hogy talán a valaha gyártott legnagyobb darabszámú vasúti kocsiról beszélünk, de azért ez mégiscsak szokatlan, pláne, ha az ajánlott fogyasztói árát nézzük.
A normál vasúti kocsi mellett reklámos festések is érkeznek
A fentieken kívül számos meglévő forma kap új festést, V180, BR119, BR131, BR150, Taurus, ICE, Kalugák és konténeres kocsik lesznek elérhetőek új gúnyában.
Ne hagyjuk ki a H0 magyar vonatkozású újdonság modelleket sem, mert többen estek hanyatt ma délelőtt a méretarány kedvelői közül, biztosak vagyunk benne.
- V43 Szili, 6. korszakos festés, formaújdonság
- M62 Szergej, 3. korszakos festés
- 2. osztályú személykocsi, 4. korszakos festés, formaújdonság
- Pannonia Ethanol tartálykocsi, svájci lajstrommal
- Startkészlet, Traxx + 3 személykocsi
Ha egy mondattal kellene reagálni az újdonságok között látottakra, akkor azt mondhatnánk, jó kis Piko-évnek nézünk elébe. Az újdonságokat tartalmazó katalógusok letölthetők webshopunk Letöltések oldaláról.