Egyik alkalommal a TT-Boardot böngésztem és találtam egy HotRod autót, ami Herpa Framoból készült. Nagyon megtetszett az ötlet, és mivel épp akciós volt a 066525 cikkszámú MZ Motorsport (azóta kifutott) modell, hát beszereztem egyet, átépítésre. Persze én nem akartam olyan drasztikus beavatkozást mint az ötletadó, de 2mm-el így is alacsonyabb lett az autóm mint a gyári.

"Rugók elvágva"
Először is a kerékdobokat vágtam le elölről, majd hátulról félig. A hátsó keréknél az elvágott kerékívet visszaragasztottam úgy, hogy hozzáérjen a plató aljához. Hátul így nagyjából 1mm-t tud lentebb kerülni az alváz. Ezután a tengelyágyakat magasítottam meg, hogy az autó a kerekein állva lejjebb kerüljön. Gurulni így már nem képes, de nem is akarok vele gurigázni. A következő lépésben a tetőt vágtam le, majd kb. 1mm-t az A oszlopokból és a hátfalból. A hátsó ablak így szinte eltűnt, ezért reszeltem a hátfalba egy újat. A szélvédő üvege is nagy lett volna, ebből is le kellett reszelni a kb. 1mm-t, hogy a helyére lehessen tenni. A tető visszaragasztása után a vágási nyomokat kellett eltüntetni. Ehhez kellően sűrű Revell Aqua alumínium festéket használtam - talán ez a részlet sikerült a leggyengébben a modellen. A zöld ajtókról sniccerrel és polírozó papírral tüntettem el a gyári feliratot. Az alap modell azért is volt jó választás, mert a platója visszaadja egy amerikai pickup hangulatát, barna deszkázattal és színezett fém veretekkel.

Tető lesüllyesztve
Így készül nálam egy kelet-európai Hot Rod.