A feliratokat, piktogramokat, gyári táblákat vizes matricára nyomtattattam, a rajzolatot Corelben készítettem el. A festést és matricázást ezúttal is egy hozzáértőre bíztam (még), így nyerte el a kaszni a végleges alakját. Az előző részből kifelejtettem, hogy a fülke üvegei nem igazán akartak kijönni. Az egyik szélvédő simán, a másik nagy feszegetések árán adta meg magát. Az oldal ablakokat viszont nem tudtam kivenni, így ki kellett maszkolni őket festés előtt.

Már meg is érkezett a festőműhelyből a kaszni
Az MMC gyárt RK900-as automata-távvezérelhető kapcsoló imitációt (fém öntvényként), nem egy osztrák Hectort láttam ezzel felszerelve, így a sajátomra is tettem egy párat. Egyetlen gond volt ezzel, a Piko elhelyezi a vonóhorgot a mozdonyaira, nem úgy mint pl. a Tillig ahol egy furat várja azt.

MMC RK900-as távvezérelhető kuplung - imitáció
Mondani sem kell, az RK900 fontos, így ugrott a horog, furat került a helyére, amibe beragasztottam az automata kuplungot, pont elfér az ejtőhorog fölött. Mondjuk jobban esett volna, ha nem a fém öntvényt kell reszelni és fúrni...

Helyén az új kuplung imitáció - de hol vannak az ütközők?
A korlát alatt a főkeretből is ki kellett reszelni egy darabot, hogy kellően mélyen üljön az RK900-as, ne zavarja az ejtőhorgot a mozgásban. A reszelés miatt létrejött fém-fényes részeket feketére festettem (szürkém nem volt), ezzel egy kis olajos koszt is tudtam imitálni.

Elkészült, várja a sok tolatós munkát
Összerakás előtt még egy fontos dolgom volt, a dekódert behelyezni a vakdugó helyére (nem egyszerű ugyanis a modell szétszedése, a sok aprósághoz képest igen nagy erővel kell leemelni a kasznit). A Kühn N45-ös sorozatú dekódere már bevált nálam, így ez a gép is ezt a típust kapta, hogy a soron következő modultalálkozón (vagy kiállításon) munkára foghassuk a közel 1000 lovat ami a belsejében lakik...