vasuTTmodell

Vasútmodell hírek, újdonságok, érdekességek a TT méretarány kedvelőinek.

Címkék

acme (1) adp (1) akció (54) apmodely (11) arnold (55) artitec (1) asprojekt (9) auhagen (13) barkács (136) barkas (1) beckmann (20) bemo (2) brawa (3) bttb (5) busch (99) digisound (2) digitális (8) digitalzentrale (3) digitools (2) dk-model (7) dll (3) ecthIT (1) egyszeri kiadás (5) es-pecky (16) esu (1) farkas-transz (1) fischer-modell (8) fólió (1) framo (1) gabor (2) gőzmozdony (3) gützold (8) gysev (2) h0 (2) hädl (125) harrybarth (1) heki (1) heris (13) herpa (73) hétfői kép (697) hobbex (1) hobbytrain (7) honlap (13) hornby (24) hot news (185) igra (33) kalomodell (6) karácsony (5) karsei (33) katalógus (25) keskeny nyomköz (3) kiállítás (55) kifutó modell (14) kisszéria (9) kres (46) kühn (112) különkiadás (7) lemke (4) lenz (8) loco (17) lorenz (9) ls models (4) luetke (1) makett (1) marionzeller (1) matrica (2) máv (6) mehano (4) miniatur (8) minicar (1) modell (359) modelltec (3) modist (6) modmüller (4) modul (95) mtb (61) nagyvasút (7) noch (14) nohab (1) npe (2) nyereményjáték (2) paksinuti (2) papirbakter (1) peho (1) peresvet (4) piko (202) pmt (19) preiser (3) programajánló (49) psk (20) rakomány (5) revell (1) rietze (6) roco (88) rothe top technik (1) saxonia (1) schirmer (70) sdv (5) sikulove (4) sonjaplastic (1) sudexpress (1) szolgálati közlemény (4) temofeszt 2014 (3) terepasztal (12) tillig (641) tillig club (45) tillig h0 (8) tomix (3) történelem (11) trainomatic (3) tt-modell (3) tte (1) uhlenbrock (3) újdonság (526) újság (9) v&v (13) vasuttmodell (211) veit (1) vélemény (46) voigtländer (2) vulcanmodell (2) wiemo (10) zeuke (2) zimo (2)

Figyelem!

vasuTTmodell weboldalon és blogon szereplő képek és egyéb tartalmak a vasuTTmodell Kft. saját tulajdonát képezik (kivétel, ami ettől eltérő megjelölést tartalmaz), azok bármilyen felhasználása (részben vagy egészben), különösen egyéb helyeken történő publikálása, csak erre vonatkozó kifejezett írásos engedélyünkkel lehetséges!

Megtalálhatsz a Facebookon is bennünket!

Modulépítés - 13. rész

2014.09.21. 20:46 HOttó

A nappaliban varródnak a modul-szoknyák, a műhelyben tovább csinosodnak a modulok. A hétvégén elég sok pepecselős munkát sikerült elvégezni, amitől szebb lett a terep, pedig csak egy féle festéket használtam, Rewell Aqua Rost (matt) színt. Gyors összefoglaló:

13_csavarok.jpg

Kifestésre kerültek a sínszál rögzítő csavarok, megkapták rozsdabarna színüket. Mondhatom, soha többet nem fogok ilyet csinálni, legalábbis ezzel a módszerrel nem. Egyesével ecseteltem a festéket a csavarokra, amiből keresztaljanként 4db van, a keresztaljakat nem számoltam, de van közel 3 méter. (Légecsettel gyorsabb, szebb lett volna.)

13_heveder.jpg

Tegnapi IKEA vásárlás alkalmával hozzájutottam pár darab műanyag csomagoló hevederhez. Már korábban is felfigyeltem erre az anyagra, remek járólemezt lehet belőle formázni. Ez a kb. 8mm széles változat pont jó a vágányok közepére, csak a fehér színétől kell megszabadulni. A rozsda festék ide is jó lesz.

13_akna.jpg

A kitérőnél, a csúcssínt mozgató, csúcssínösszekötő rúdnak ki kellett vágni a betonból egy részt. Ezt az árkot fedtem le egy járólemez darabbal, amit nem a fentebb említett hevederből, hanem valami törött gyerekjátékból megmentett (jó lesz még valamire...) érdes műanyag lapocskából alakítottam ki, s természetesen lefestettem rozsdabarnára.

13_tartaly.jpg

Ez a tartálykocsi maradvány került a betonozott részen kialakított szigetre. A kocsit eleve forgóvázak nélkül vettem, megfosztottam az ütközőktől és átjárótól, s részben lecsiszoltam a feliratait. Ezután következett a rozsda festék, nagyon híg barnát kevertem ki, és egy ecsettel átmostam az egészet. Egész klassz patinát kapott. Mindenféle maradék makett elemből dobtam össze az előtte található "ipari izét", mintha a tartályhoz tartozó szivattyú állomás lenne. Gondoltam jó lesz ez ide. Az alapja egy tűzoltólétrás IFA platója, aztán van rajta H0 méretű szippantós IFA csöve, egy kormány, valami trepni lemez - ilyesmik. A híg barna ( :) ) ezt a részt sem kímélte. Az a fehér a kép közepén a még meg nem száradt faragasztó, így is rám sötétedett, mire végeztem.

Folyt. köv...

Szólj hozzá!

Címkék: barkács modul vasuttmodell

A bejegyzés trackback címe:

https://vasuttmodell.blog.hu/api/trackback/id/tr206717453

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása