Pár éve a Modist dobta be a TT-s köztudatba, hogy bizony lesz a TT-seknek aláverőgépe. Az idő telt, egyre-másra jelentették be a festési variánsokat, tolták a megjelenési dátumokat. Aztán megjelent egy handmuster fotó a weblapjukon, majd egyik pillanatról a másikra eltűntek a vasútépítő gépek a listájukból. Megindultak a találgatások, hogy mi lesz az aláverőkkel, aztán egyszer csak a Beckmann háza tájáról érkeztek a hírek, hogy átveszik a terveket és az eddig elkészült részeket, és saját nevük alatt jelennek meg a modellek, majd szép lassan kikerült a honlapjukra néhány rajz a gépekről. Aztán tavasszal megjelent a boltokban az első verzió, a DB-s Plasser & Theurer Unimat 7-es szériájú aláverőgép.
A Plasser & Theurer társaság egy 1953-ban néhány fővel alakult osztrák vállalat, akik a világ minden tájára szállítanak vágányépítő gépeket. Manapság 3000 alkalmazottuk van világszerte, 100 országban rendelkeznek kirendeltséggel vagy leányvállalattal. Az Unimat 7-es szériája 1971-ben jelent meg, ez az, amit a Beckmann megmintázott. Az Unimat 7 önerőből max. 80km/óra sebességre képes, óránként 1100 méter vágányon végezhető el az aláverés.
A modell nem motorizált, de vontatható, hála a közelkapcsolós kuplungnak. A kuplung cserélhető (Tillig ejtőhorgos kuplunggal szállítják), szabványos aljzatba pattintható. A modell rendkívül részletesen kidolgozott, külön felszerelt kapaszkodókkal, légcsövekkel, aláverő-kalapácsokkal, kipufogókkal, létrával, kürttel stb. Az üvegezése átlátható, jól kivehetők a kezelői munkahelyek, a pultok és a székek. A mellékelt kis zacskóban további felszerelhető apróságok bújnak meg, fékcsövek és csavarkapocs imitációk, ráadásul kétféle kivitelben. Az egyik a kuplung felett elférő, a másik kivett kuplunggal (vitrinmodellek estén) használható változat.
A közeljövőben további két festésben, DR negyedik korszakos, és H.F. Wiebe színekben is kiadásra kerül majd a modell. A három változat közel azonos, 115EUR körüli áron szerezhető be.