vasuTTmodell

Vasútmodell hírek, újdonságok, érdekességek a TT méretarány kedvelőinek.

Címkék

acme (1) adp (1) akció (54) apmodely (11) arnold (55) artitec (1) asprojekt (9) auhagen (14) barkács (136) barkas (1) beckmann (20) bemo (2) brawa (3) bttb (5) busch (100) digisound (2) digitális (8) digitalzentrale (3) digitools (2) dk-model (7) dll (3) ecthIT (1) egyszeri kiadás (5) es-pecky (16) esu (1) farkas-transz (1) fischer-modell (8) fólió (1) framo (1) gabor (2) gőzmozdony (3) gützold (8) gysev (2) h0 (2) hädl (125) harrybarth (1) heki (1) heris (13) herpa (73) hétfői kép (699) hobbex (1) hobbytrain (7) honlap (13) hornby (24) hot news (185) igra (33) kalomodell (6) karácsony (5) karsei (33) katalógus (25) keskeny nyomköz (3) kiállítás (55) kifutó modell (14) kisszéria (9) kres (46) kühn (112) különkiadás (7) lemke (4) lenz (8) loco (17) lorenz (9) ls models (4) luetke (1) makett (1) marionzeller (1) matrica (2) máv (6) mehano (4) miniatur (8) minicar (1) modell (359) modelltec (3) modist (6) modmüller (4) modul (95) mtb (61) nagyvasút (7) noch (14) nohab (1) npe (2) nyereményjáték (2) paksinuti (2) papirbakter (1) peho (1) peresvet (4) piko (202) pmt (19) preiser (3) programajánló (49) psk (21) rakomány (5) revell (1) rietze (6) roco (89) rothe top technik (1) saxonia (1) schirmer (70) sdv (5) sikulove (4) sonjaplastic (1) sudexpress (1) szolgálati közlemény (4) temofeszt 2014 (3) terepasztal (12) tillig (641) tillig club (45) tillig h0 (8) tomix (3) történelem (11) trainomatic (3) tt-modell (3) tte (1) uhlenbrock (3) újdonság (526) újság (9) v&v (13) vasuttmodell (211) veit (1) vélemény (46) voigtländer (2) vulcanmodell (2) wiemo (10) zeuke (2) zimo (2)

Figyelem!

vasuTTmodell weboldalon és blogon szereplő képek és egyéb tartalmak a vasuTTmodell Kft. saját tulajdonát képezik (kivétel, ami ettől eltérő megjelölést tartalmaz), azok bármilyen felhasználása (részben vagy egészben), különösen egyéb helyeken történő publikálása, csak erre vonatkozó kifejezett írásos engedélyünkkel lehetséges!

Megtalálhatsz a Facebookon is bennünket!

Modulépítés - 7. rész

2014.06.01. 21:24 HOttó

Bele kell húznom, 3 hét van csak a Múzeumok éjszakájáig, amikor egy TT-s modulrendszer is össze lesz állítva a Keleti pályaudvar személykocsi műhelyében, és az én moduljaim is a játék részét képezik majd. Részben ezért, részben azért, hogy a család tudja használni az étkezőasztalt a lakásban és részben azért, mert szemetelős munkák következnek, kiköltöztem a melléképületbe. Itt a modulokat egymáshoz rögzítettem (egy kis távolságtartással, nehogy összeragasszam őket véletlenül :)) és a lábaikra helyeztem. Megkezdődhetett a terep kifaragása.

07_0519.jpg

Az őrház környékét is megfaragtam, többször odapróbálva az épületet, hogy szépen passzoljon a helyére.

07_0520.jpg

Sniccerrel kinagyoltam a terepet, majd csiszoló kockával (olyan szivacsos smirglivel, amit a szobafestők használnak) szép lankásra csiszoltam a tájat. Ezután takarítottam a leszóródott hungarocellt, majd vízet + faragasztót + mosogatószert mixeltem össze (kb. 3:1 + két csepp) arányban és egy puha ám kellően széles ecsettel beragasztóztam a felületet, hogy megszórhassam fűrészporral. A fűrészport gyorsan ki tudtam szórni, pár perc után az egész táj "homokos" lett.

07_0521.jpg

07_0522.jpg

Nagyjából fél nap száradás után a felesleges, le nem ragadt fűrészport eltávolítottam és a hibás részeket kijavítgattam. Ahhoz, hogy az ipartelep rakodó szintje kb. a sínkoronával egy szintben legyen, 1cm vastag hungarocellt vettem (így jár, aki szombat este akarja beszerezni a kellékeit, sajnos csak ezt kaptam) és ezt szabtam a vágányok köré. A modul szélére védőlécek kerültek, hogy ne a habanyag legyen kitéve a sérülés veszélyének. A hungarocell leragasztása után a maradék egyenes iparvágányt is leköveztem. Próbáltam minél kevesebbet szórni a zúzalékból, hogy a későbbiekben még kialakítható legyen a terveim szerinti betonba ágyazott vágány. A zúzalék száradása legalább egy nap, így ezen munkafázis után pihenő következik.

07_0527.jpg

07_0528.jpg

Időközben a természet is megtalálta helyét a modulon, egy privát járat közlekedett a menetirány szerinti jobb sínszálon.

07_hangya.jpg

folyt. köv.

Szólj hozzá!

Címkék: barkács modul

A bejegyzés trackback címe:

https://vasuttmodell.blog.hu/api/trackback/id/tr266248887

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása