Sokáig törpöltem rajta, hogy megvegyem-e a Modist Wiebe festésű BR212-ét (V100). A maga 150EUR körüli ára hátborzongató, de aztán leküzdöttem magamban a kétkedést :-) Mondjuk az sem a lebeszélés mellett szólt, hogy Lackaa méreTTárs uszított, mondván "vegyünk már"...
Nagyon szép modell, le a kalappal a gyártók előtt. A dobozból kivéve egy szépen tamponált gépet vehettem a kezembe, rengeteg apró felirat, piktogram díszíti, de az alap festés is többszínű. A kaszni igen részletes, a szellőzők ugyan nem áttörtek, de a hatás abszolute megvan, olyan mélyek a mélyebben ülő részek. Bár ahogy jobban megnézem, a ventillátor egy külön alkatrésznek tűnik, akkor pedig áttört a géptér tetején a rács. Ahogy a Modist honlapján kiemelték, az orrán a Wiebe logo egy külön táblán van. És tényleg.
Ezidáig csak próbapadon futott egy keveset, ez alapján szép futású gépet kaptam. Irányváltó fénnyel (zárfénnyel is persze) bír, 651-es dekóder tehető bele, a kurz kuplungja szabványos befogójú. Minden, ami egy mai korszerű modelltől elvárható. Két kis zacskó van a dobozban, rengeteg felszerelhető kapaszkodó és fellépő tartozik a géphez. Talán ez lesz az első mozdonyom, amire ezeket felszerelem...
Ezután elmondhatom, hogy van egy EPV-ös pályaépítő szerelvényem. A kép egyébként csalóka annyiban, hogy a tartálykocsi nem az enyém, csak átmenetileg van nálam. De a sárga szerelvény akkor is klassz.