Ezek az orosz modellek meglehetősen tetszetősek. Tőlem kicsit távol áll a szélesnyomtáv + központi ütköző (értsd: szép, szép, de otthonra nem kéne), de mint modellek pazar a megjelenésük. Egy gyűjtő barátunk néhány tartály és autószállító vagonjai jártak nálunk.
Peresvet 3720 cikkszámú, SZD olajszállító kocsi
Peresvet 3723 cikkszámú, EVR petróleum szállító kocsi
A tartályvagonok a nyugati gyártóktól megszokottan, egy fröccs-szerszám + számtalan festési variáció kombinációban jelennek meg Peresvetéktől is. Kaphatóak szettben, eltérő pályaszámmal és darabra is. Az áruk a nyugati szintet alulról közelíti, a minőségük szinte azonos, akár a fröccsöntést, vagy a fém alkatrészeket, vagy a festést-tamponozást nézem. Talán a kurz kinematika nem olyan precíz, de mivel nincs ütköző, ami összeakadna így nem is olyan lényeges szempont.
Peresvet 3702 cikkszámú vagonszet, SZD folyékony gáz szállítók
Peresvet 3700 cikkszámú szet, RZD benzin szállító kocsik
A TT-Modell (vagy TT-Krüger) autószállítók kaphatóak csupaszon és autókkal is, igaz az autók meglehetősen bénácskák, bár a különféle típusok általában felismerhetők. Az autók aljára apró kiegészítő korongot kell ragasztani, ezzel rögzíthetők (bonthatóan) a vagonra. A dolog szépséghibája, hogy egy vagonra 8 autó fér fel, de csak négy rögzítő kütyü van a zacsiban. Külön felszerelhető tartozék az ütköző, gondolom ez a keleti, ütközőmentes vasút miatt nincs a vagonra szerelve gyárilag.
TT-Modell 9333 cikkszámú, DB autószállító
TT-Modell 9343 cikkszámú, ÖBB autószállító