Ezen a hétvégén is folytattuk a múlt heti modulozást, amolyan szabad stílusban, menetrend nélkül. Tervbe vettük, hogy ma kevesebb magyar jármű mozogjon, engedjünk teret egyéb vasutaknak is. Ez részben sikerült is, persze nem hiányozhatott sem Szergej, sem Nohab, sem Csörgő a pályáról, de közlekedtek Búvárok, Taurusok, Knédlinyomó és U-Boat, valamint egy egyedi építésű Kennedy is. Néhányat sikerült fotókon is megörökíteni, íme egy rövidke válogatás.
A Skoda Knédlinyomója egy közúti átjáróban halad 13 nyitott kocsis tehervonatával
U-boat vár indulásra Gabitón - ami most nem rendezőként, hanem közép állomásként szolgált - Y és Reko kocsikból álló belföldi személyvonatával, miután leváltotta gyengélkedő Ludmilla barátját. Mögötte egy BR103 villanygép vontatta DB személyvonat várta mozdonyvezetőjét. Később a BR119 egy emeletes stokkal is rótta a köröket.
Osztrák mozdony nemzetközi expresszvonatával. Nemzetköziségét az 5db ÖBB kocsi közé sorozott egy-egy JZ és MÁV kocsik adták (és a magyar táj :)).
A CD Najbrt festési sémájú dízel mindenese vár feladatra Gabitó felvételi épülete előtt várakozva.
A Nohab most sem hiányozhatott. Itt épp a valódi vízzel is működő patakos íves modulon araszol érdekes tartályvonatával. A vonatba Hädl, BTTB, Tillig és vasuTTmodell által kiadott kocsik is be voltak sorozva.