Meglepetéssel szolgált - ha még valaki nem tudná - a Roco a TT-seknek, piacra dobta a maga Szergej modelljét. Pontosabban egy Taigatrommelt, mivel a most kiadott modell DR EP IV-es dízelgép. Ami TT-ben eddig nem volt soha sehol, egyszerre két modell érkezik, egy analóg és egy digitális + hanggal! A hangot egy ESU dekódertől kapjuk, kiváncsi lennék rá hogy szól.
Az analóg modell paraméterei: irányváltó világítás, kurz kinematika (a kép szerint új tillig kapcsolóval), szabványos kuplung foglalat, digitális előkészítés, 6 hajtott tengely, 2 tengelyen tapadógyűrű. A digitális változat ettől a vezérlő és hangdekóderben ad többet, a többi részlet megegyezik.
Láttad már? A gyártó oldalához klikk ide, egy szép nagy képért klikk ide.
S hogy miben különbözik a Roco mozdonya a Tilligtől (Tillig BR120 adatlapért klikk ide)? Ránézésre sok apróságban. Talán jobban fókuszált a Roco erre a BR120 változatra, míg Sebnitzben ez a festési variáció egy sokszor felhasznált kasznira került fel. Ránézésre eltér a tető kidolgozottsága, a szélvédők mérete és homlokfalba süllyesztése és mintha finomabban formáltak lennének a forgózsámolyok. Persze szakértő, sokat látott modellezők biztosan találnak további eltéréseket is. A futásáról még nem tudok nyilatkozni, eddig csak gyári fotón láttam az új jövevényt, da ha olyan dolgot alkottak, mint annak idején a Ludmillával, akkor erre sem lehet panasz.