vasuTTmodell

Vasútmodell hírek, újdonságok, érdekességek a TT méretarány kedvelőinek.

Címkék

acme (1) adp (1) akció (47) apmodely (9) arnold (26) asprojekt (5) auhagen (5) barkács (101) barkas (1) beckmann (16) bemo (2) brawa (3) bttb (5) busch (43) digitális (3) digitalzentrale (2) dk-model (1) ecthIT (1) es-pecky (6) farkas-transz (1) fischer-modell (4) fólió (1) framo (1) gabor (2) gützold (3) gysev (2) h0 (1) hädl (68) harrybarth (1) heki (1) heris (13) herpa (64) hétfői kép (421) hobbytrain (7) honlap (13) hornby (1) hot news (158) igra (13) kalomodell (6) karácsony (4) karsei (25) katalógus (22) keskeny nyomköz (1) kiállítás (45) kifutó modell (13) kres (30) kühn (59) lemke (3) lenz (8) loco (9) lorenz (8) ls models (2) Luetke (1) marionzeller (1) máv (4) mehano (2) miniatur (4) modell (257) modelltec (3) modist (6) modmüller (2) modul (55) mtb (14) nagyvasút (6) noch (4) nohab (1) nyereményjáték (2) paksinuti (1) peho (1) peresvet (2) piko (117) pmt (15) preiser (3) programajánló (42) psk (14) revell (1) rietze (5) roco (77) schirmer (42) Sikulove (4) sonjaplastic (1) temofeszt 2014 (3) tillig (424) tillig club (31) tillig h0 (3) tomix (3) történelem (10) tt-modell (2) uhlenbrock (2) újdonság (379) újság (8) v&v (5) vasuttmodell (130) vélemény (46) voigtländer (2) vulcanmodell (2) wiemo (8) zeuke (1) zimo (2)

Figyelem!

Az oldalon és linkeken szereplő fotók kizárólag módosítás nélkül, a forrás feltüntetésével használhatóak fel!

Tillig M62 magyarítása

2008.08.12. 10:47 HOttó

Sokak örömére megjelent a nyáron a Tillig új M62-je. A katalógusban látotthoz képest ugyan más pályaszámmal hozta ki a gyártó, de ettől függetlenül még jó is lehetett volna. Nem vagyok egy szegecsszámláló, de az orrkorlátja bizony randára sikeredett a gépnek. Vajon miért nem a korábban megszokott króm díszcsíkos gépet jelentették meg? Létezik ezzel a festési variációval más pályaszámmal króm csíkos gép, ahogy a katalógusban láttuk. Miért ez a rossz változtatás? Az, hogy a kaszni itt-ott eltér a magyar gépektől (kürtök, bordázat stb.) nekem még belefér, de ez a béna kapaszkodó nagyon vonzza a tekintetet. Ez másokat is zavart, de ügyeskezű BG barátunk megtalálta a megoldást.

 Tillig M62 260 gyári kapaszkodóval, kapaszkodó nélkül, új bütykölt kapaszkodóval

Csak nem hagyott nyugodni, miért ez a randa kapaszkodó? Miért ez a módosítás? A neten kutatva aztán találtunk egy lehetséges választ. Létezett az egykori NDK-ban ilyen kapaszkodós Szergej is.

3 komment

Címkék: modell barkács

A bejegyzés trackback címe:

https://vasuttmodell.blog.hu/api/trackback/id/tr25612009

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Arp 2008.08.13. 19:33:48

Ja, én is egyből átalakítottam.

szoz 2008.10.21. 21:01:39

Sziasztok!
Több kritikát olvastam a Tillig MÁV M62 260 psz. mozdonyáról. A modellen sajnos van még egy ordító hiba az említetteken kívűl: a tetőn a hangtompító a típus többi mozdonyával együtt hőálló ezüst, legalábbis az eredetin!!!

Benbe · http://www.benbe.hu 2009.07.28. 13:24:01

Létezett vagy egy ilyen kapaszkodós Szergejünk, bár annak is csak hasonlít erre a kapaszkodója:
www.benbe.hu/gallery/V42-konjic-bosznia/pic4_noframe_hun.php

Másik ilyet nem láttam. De a 230-as, 265-ös vagy jónéhány másik, króm díszléces gép könnyen előállítható lett volna. Ha a festékek számával akartak spórolni, akkor is lehetett volna díszléces, hiszen van olyan gép, amelyiken a díszléc piros.