A fékház nélküli kocsi után azonnal nekiláttam a bódésnak is. A bódé mellett ez a csomag tartalmaz néhány réz fellépőt és kapaszkodót, plusz egy átjárót is, az oldalfalak azonosak, az alváz kissé nyújtott a másik kocsihoz képest.
A fekete alap szimpatikusabb, bár lehet festésnél világos alapozóval kell indítani. Ehhez nem értek (még). A sorja ennél is jelképes csak, néhány vágás, egy kis csiszolás és máris összerakásra kész a kocsitest.
Nehezíti a dolgot hogy itt a fékbódé felőli homlokfalnak nincs meg a helye, így csak az oldalfal végére lehet passzítani. Nem is sikerül olyan szépen, mint a másikat, igaz közben rám is sötétedett, és már egy mesét is olvastam a gyerkőcnek.
A Peho kinematika felszerelése ugyanúgy zajlott, de a pozicionálását újra kellett tervezni, főleg a lépcsős végen, mert mások a kocsivég méretei.
Itt már rézmaratott apróságok is színesítik a kocsit.
Igyekszem a matricázást és a festést ennél a kocsinál is mielőbb elvégezni. Majd megmutatom hogy sikerült.
Összegzés: A két építőkészlet maximálisan hozta az elvártakat, minőségben, kivitelben. Egy kicsit talán lehetnének vastagabbak a kocsi oldalfalai, még akkor is, ha arányokat tekintve a jelenlegi is vastag, de az egész jobban, szebben állna. Az alváz nagyon pontos kivitel, a helyére rakott kerekekkel szépen gördül a kocsi, pedig nincs is megperselyezve (majd ha kikopik). Árát tekintve többe kerültek már most is, mint egy Tillig Ky kocsi (kb. 5000Ft/db-nál járok), és még lesz költsége a felöltöztetésnek is, de egészen más élmény összerakni egy modellt, mint megvenni azt. Ezt is meg kell fizetni. :)