vasuTTmodell

Vasútmodell hírek, újdonságok, érdekességek a TT méretarány kedvelőinek.

Címkék

acme (1) adp (1) akció (54) apmodely (11) arnold (52) artitec (1) asprojekt (9) auhagen (12) barkács (136) barkas (1) beckmann (20) bemo (2) brawa (3) bttb (5) busch (99) digisound (2) digitális (8) digitalzentrale (3) digitools (2) dk-model (7) dll (3) ecthIT (1) egyszeri kiadás (5) es-pecky (16) esu (1) farkas-transz (1) fischer-modell (8) fólió (1) framo (1) gabor (2) gőzmozdony (3) gützold (8) gysev (2) h0 (2) hädl (125) harrybarth (1) heki (1) heris (13) herpa (73) hétfői kép (694) hobbex (1) hobbytrain (7) honlap (13) hornby (22) hot news (185) igra (32) kalomodell (6) karácsony (5) karsei (33) katalógus (25) keskeny nyomköz (3) kiállítás (55) kifutó modell (14) kisszéria (9) kres (46) kühn (112) különkiadás (7) lemke (4) lenz (8) loco (17) lorenz (9) ls models (4) luetke (1) makett (1) marionzeller (1) matrica (2) máv (6) mehano (4) miniatur (8) minicar (1) modell (359) modelltec (3) modist (6) modmüller (4) modul (95) mtb (61) nagyvasút (7) noch (14) nohab (1) npe (2) nyereményjáték (2) paksinuti (2) papirbakter (1) peho (1) peresvet (4) piko (201) pmt (19) preiser (3) programajánló (49) psk (20) rakomány (5) revell (1) rietze (6) roco (88) rothe top technik (1) saxonia (1) schirmer (70) sdv (5) sikulove (4) sonjaplastic (1) sudexpress (1) szolgálati közlemény (4) temofeszt 2014 (3) terepasztal (12) tillig (640) tillig club (45) tillig h0 (8) tomix (3) történelem (11) trainomatic (3) tt-modell (3) tte (1) uhlenbrock (3) újdonság (526) újság (9) v&v (13) vasuttmodell (210) veit (1) vélemény (46) voigtländer (2) vulcanmodell (2) wiemo (10) zeuke (2) zimo (2)

Figyelem!

vasuTTmodell weboldalon és blogon szereplő képek és egyéb tartalmak a vasuTTmodell Kft. saját tulajdonát képezik (kivétel, ami ettől eltérő megjelölést tartalmaz), azok bármilyen felhasználása (részben vagy egészben), különösen egyéb helyeken történő publikálása, csak erre vonatkozó kifejezett írásos engedélyünkkel lehetséges!

Megtalálhatsz a Facebookon is bennünket!

Villanyszerelés

2016.09.25. 23:26 HOttó

Nyár közepén született egy poszt, amiben a térvilágítás oszlopok gyártását ecseteltem. A szövegben szerepelt egy rész, miszerint "... valami lámpabúrát kell még keríteni ...". Kaptam is egy tippet röviddel a megjelenés után (köszi még egyszer Jóska! :)), hogy filmtabletta csomagolás "buborékját" lehet búrának használni, sőt, még kaptam tippeket arra is, milyet keressek a gyógyszeres dobozban. Eddig kellett várni, hogy találjak megfelelőt. Mire nem jó az ember szénanáthája? :)

pic-1.jpg

Az egész azzal kezdődött, hogy nem "kinyomtam" a tablettát a levélből, hanem az alumínium fóliát vágtam fel. Most, hogy kifogyott egy levél, sniccerrel levágtam a buborékot róla. Nem is ilyen egyszerű ám! Nagyon könnyen megszalad a penge éle, és mehet a kukába a rontott búra.

pic-2.jpg

Ezután gyertyával felmelegítettem egy vastagabb tűt, ezzel fúrtam meg a búrát, majd még tágítottam kicsit a lyukon vele, hogy a 3mm-es LED-re rá lehessen húzni.

pic-3.jpg

pic-4.jpg

Ezután már csak fekete modellfestékkel le kellett festeni a külsejét, a belső része maradhatott az eredeti fehér. Annál is inkább, mert az ES-Pecky fali lámpáját is akarom majd használni a modulon*, és ennél is ez a fekete-fehér szín kombináció játszik. Hogy mire akarok fali lámpát használni, mikor épület sincs? Majd a Temofeszten kiderül! (Remélem addig elkészülök vele...)

*Történt pénteken, hogy a pénztárcámba tettem egy ilyen Pecky lámpa készletet, azt meg a nadrágom térd-zsebébe csúsztattam. Amikor betérdeltem az autó hátsó ülésére, hogy összeszedjem a kiborult táskám tartalmát, hallottam egy roppanást, de nem foglalkoztam vele. Pedig a hangot a darabokra törő Pecky lámpa okozta :( Szerencsére volt már itthon korábbról 3db, a 4. pedig kapott egy ilyen gyógyszeres búrát. Jó lesz így is.

Szólj hozzá!

Címkék: barkács modul es-pecky

A bejegyzés trackback címe:

https://vasuttmodell.blog.hu/api/trackback/id/tr9211743011

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása