vasuTTmodell

Vasútmodell hírek, újdonságok, érdekességek a TT méretarány kedvelőinek.

Címkék

acme (1) adp (1) akció (54) apmodely (11) arnold (55) artitec (1) asprojekt (9) auhagen (13) barkács (136) barkas (1) beckmann (20) bemo (2) brawa (3) bttb (5) busch (99) digisound (2) digitális (8) digitalzentrale (3) digitools (2) dk-model (7) dll (3) ecthIT (1) egyszeri kiadás (5) es-pecky (16) esu (1) farkas-transz (1) fischer-modell (8) fólió (1) framo (1) gabor (2) gőzmozdony (3) gützold (8) gysev (2) h0 (2) hädl (125) harrybarth (1) heki (1) heris (13) herpa (73) hétfői kép (697) hobbex (1) hobbytrain (7) honlap (13) hornby (24) hot news (185) igra (33) kalomodell (6) karácsony (5) karsei (33) katalógus (25) keskeny nyomköz (3) kiállítás (55) kifutó modell (14) kisszéria (9) kres (46) kühn (112) különkiadás (7) lemke (4) lenz (8) loco (17) lorenz (9) ls models (4) luetke (1) makett (1) marionzeller (1) matrica (2) máv (6) mehano (4) miniatur (8) minicar (1) modell (359) modelltec (3) modist (6) modmüller (4) modul (95) mtb (61) nagyvasút (7) noch (14) nohab (1) npe (2) nyereményjáték (2) paksinuti (2) papirbakter (1) peho (1) peresvet (4) piko (202) pmt (19) preiser (3) programajánló (49) psk (20) rakomány (5) revell (1) rietze (6) roco (88) rothe top technik (1) saxonia (1) schirmer (70) sdv (5) sikulove (4) sonjaplastic (1) sudexpress (1) szolgálati közlemény (4) temofeszt 2014 (3) terepasztal (12) tillig (641) tillig club (45) tillig h0 (8) tomix (3) történelem (11) trainomatic (3) tt-modell (3) tte (1) uhlenbrock (3) újdonság (526) újság (9) v&v (13) vasuttmodell (211) veit (1) vélemény (46) voigtländer (2) vulcanmodell (2) wiemo (10) zeuke (2) zimo (2)

Figyelem!

vasuTTmodell weboldalon és blogon szereplő képek és egyéb tartalmak a vasuTTmodell Kft. saját tulajdonát képezik (kivétel, ami ettől eltérő megjelölést tartalmaz), azok bármilyen felhasználása (részben vagy egészben), különösen egyéb helyeken történő publikálása, csak erre vonatkozó kifejezett írásos engedélyünkkel lehetséges!

Megtalálhatsz a Facebookon is bennünket!

Új "modul" építése - End of track - 3. rész

2015.06.25. 07:56 HOttó

Kijelöltem az út és az épület helyét, a többi részt lefüveztem. Injekciós tűvel csepegtettem a ragasztót, közben az ujjaim között sodortam fűcsomókat, és beleállítottam a ragasztó cseppbe. Ez a ragasztó réteg azért is jó, mert átjárja jól a fűrészport, fixálja azt felülről, és kicsit sötétebb is lesz tőle.
modulveg_3_1.jpg
modulveg_3_2.jpg
Következhetett a fásítás! Lyukakat szúrtam a fák helyére, kitöltöttem ragasztóval, belenyomtam a fákat. Igyekeztem úgy tenni a fákat, hogy azok ne a füves rész fölé, csak a barna avar fölé érjenek. Ahol nem fértek el a fák rendesen, oda csak egy-egy darab kivágott fa csonkját tettem. Ez valahogy így zajlott: "Jó lenne ide kivágott fa. Irány a kert, csak találok valami botot!" És találtam és lett kivágott fa tönk belőle.
modulveg_3_3.jpg
A sík rész nagyon kopár volt, hát kitéptem némi füvet, és ide is szórtam dió "hajat" vagy mi ez, és került ide is két fa, no meg egy kivágott fa helye. A dióhaj lett a kidőlt fa gyökere is, mégiscsak jobban mutat, mint a gyári műanyag. Az épület mellé is kell valami, hát odaragasztottam egy korábban már ronccsá szuperált IFA-t.
modulveg_3_4.jpg
modulveg_3_5.jpg
A keresztbe tett talpfák közé kellett még egy "megállj" tábla, illetve némi fűcsomó került a sínek közé és köré is.
Eddig jutottam a bemutatkozó szereplésig. A tervben szerepel még némi lombos növény, bokrok, fák, de a fa készítése nem tartozik a kedvenc elfoglaltságaim közé :) , de mindenem van hozzá (drót, ragasztó, fűrészpor, festék, vatelin, falevél kétféle is). A terv, hogy ne költsek a kis modulra, nagyjából sikerült, kevesebb mint 500Ft-ot költöttem rá eddig, szinte minden maradékból épült, de tervben van még némi telefonpózna és esetleg olajoshordó telepítése.
Aki látta a Múzeumok Éjszakáján szerepelni, annak remélem tetszett!
Vége.

Szólj hozzá!

Címkék: barkács modul

A bejegyzés trackback címe:

https://vasuttmodell.blog.hu/api/trackback/id/tr307565600

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása