vasuTTmodell

Vasútmodell hírek, újdonságok, érdekességek a TT méretarány kedvelőinek.

Címkék

acme (1) adp (1) akció (54) apmodely (11) arnold (52) artitec (1) asprojekt (9) auhagen (12) barkács (136) barkas (1) beckmann (20) bemo (2) brawa (3) bttb (5) busch (99) digisound (2) digitális (8) digitalzentrale (3) digitools (2) dk-model (7) dll (3) ecthIT (1) egyszeri kiadás (5) es-pecky (16) esu (1) farkas-transz (1) fischer-modell (8) fólió (1) framo (1) gabor (2) gőzmozdony (3) gützold (8) gysev (2) h0 (2) hädl (125) harrybarth (1) heki (1) heris (13) herpa (73) hétfői kép (694) hobbex (1) hobbytrain (7) honlap (13) hornby (22) hot news (185) igra (32) kalomodell (6) karácsony (5) karsei (33) katalógus (25) keskeny nyomköz (3) kiállítás (55) kifutó modell (14) kisszéria (9) kres (46) kühn (112) különkiadás (7) lemke (4) lenz (8) loco (17) lorenz (9) ls models (4) luetke (1) makett (1) marionzeller (1) matrica (2) máv (6) mehano (4) miniatur (8) minicar (1) modell (359) modelltec (3) modist (6) modmüller (4) modul (95) mtb (61) nagyvasút (7) noch (14) nohab (1) npe (2) nyereményjáték (2) paksinuti (2) papirbakter (1) peho (1) peresvet (4) piko (201) pmt (19) preiser (3) programajánló (49) psk (20) rakomány (5) revell (1) rietze (6) roco (88) rothe top technik (1) saxonia (1) schirmer (70) sdv (5) sikulove (4) sonjaplastic (1) sudexpress (1) szolgálati közlemény (4) temofeszt 2014 (3) terepasztal (12) tillig (640) tillig club (45) tillig h0 (8) tomix (3) történelem (11) trainomatic (3) tt-modell (3) tte (1) uhlenbrock (3) újdonság (526) újság (9) v&v (13) vasuttmodell (210) veit (1) vélemény (46) voigtländer (2) vulcanmodell (2) wiemo (10) zeuke (2) zimo (2)

Figyelem!

vasuTTmodell weboldalon és blogon szereplő képek és egyéb tartalmak a vasuTTmodell Kft. saját tulajdonát képezik (kivétel, ami ettől eltérő megjelölést tartalmaz), azok bármilyen felhasználása (részben vagy egészben), különösen egyéb helyeken történő publikálása, csak erre vonatkozó kifejezett írásos engedélyünkkel lehetséges!

Megtalálhatsz a Facebookon is bennünket!

Új "modul" építése - End of track - 2. rész

2015.06.24. 07:55 HOttó

A dombon lesz a fenyőerdő, de lehet jut a sík részre is belőlük, még meglátom. A kész fenyőimet viszont túl terebélyesnek véltem, ezért megszabadítottam őket egy-két alsó ágtól.
modulveg_2_1.jpg
Egy fenyőerdő alja viszont nem lehet zöld. Kapóra jött, hogy épp kifogyott idehaza az egyik ládából a dió, és visszamaradtak utána apró kis szálak, amik a puha és a csontos dióhéj közötti részen futnak. Ez jó lesz! Az ujjaim között összemorzsoltam, majd kiszórtam az erdő helyére, és becsepegtettem a hígított ragasztóval.
modulveg_2_2.jpg
A korábbi modulok füvezésekor, a tépőfűből leszóródott elég sok, no és a csomagolásban is maradtak potyadékok, ezeket egy kis dobozban összegyűjtöttem, 'jó lesz ez még' alapon. És valóban, kiegészítve a kis maradékokkal le tudtam vele füvezni az egész terepet.
modulveg_2_3.jpg
A sínszálak és a zúzalék patinásításához találtam otthon akrilfestéket, rozsdabarnát, így ecsetet ragadtam, végigpöttyöztem a sín-leerősítéseket, és befestettem a síneket. Az ecset kimosása után még tettem egy kis barna festéket a vízbe, ezzel csepegtettem be a zúzalékot, hogy ne legyen új hatása.
modulveg_2_4.jpg
Valamivel még hangsúlyosabbá kell tenni, hogy itt a járható pálya vége. Legyen kidőlt fa a síneken! Ragasztó, de ide tömény kell, nem híg, és egy nehezék ami leszorítja a száradás idejére. Kész.
modulveg_2_5.jpg
Mi legyen a sík részen? A régi fenyőfák között találtam egy trafóházat (vagy mi ez). Ez jó lesz, és vezessen hozzá valami út, mondjuk lerakott, repedezett beton tömbökből.
modulveg_2_6.jpg
Épp volt némi glettelni való otthon, a maradékot pedig egy műanyag lapra kentem, szigetelő szalagból kialakított téglalap formákba. Rögtön elkenés után a szalagot leszedtem, így szép kis téglatestek maradtak a lapon. Megvártam a száradást, és utána óvatosan felszedtem őket. Némelyik eltört, de nem baj, ilyen is kell. A második adag glettet már kifejezetten erre e célra kevertem be, ebbe tettem festéket is, hogy ne kelljen utólag festeni (ja, mert fehér glettel dolgoztam először).
folyt. köv...

Szólj hozzá!

Címkék: barkács modul

A bejegyzés trackback címe:

https://vasuttmodell.blog.hu/api/trackback/id/tr357565598

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása