Ha már az összehasonlításoknál tartunk, érdemes megnézni a Tillig karácsonyi "ajándékaként" megjelent start szettes dízel Traxx2 (a fehér) és a most megjelent Schenker (piros) festésű gépek hasonlóságait, illetve különbségeit.
Egymás mögött a vasak, ideje zoomolni...
Ki milyen eltéréseket lát? A start modellen kevesebb az utólag felszerelt kapaszkodó, sőt ezt a vevőknek kell felszerelni, és a kerekekről is hiányzik a féktárcsa. Érdekes viszont, hogy feliratozásában a startos gép is teljes, bár a kilincsek biztosan nem színre fújtak a nagyvason.
Itt látszik igazán az eltérés a homlokrészek között. A kapaszkodók csak kidudorodások a start modell kasznijából, és a fellépők is csak kis fehér fülek, míg a komolyabb kivitelben ezek áttört rácsok. A képen az is jól látszik, hogy a Bombardier modulokból építi a mozdonyt és ezt követi a Tillig is (ezért bízom abban hogy 100 féle Traxx2 lesz a közeljövőben). A vezérállások egyformák, a tetőkiképzés az igényeket követi (dízel, villany, vagy akár több áramnemű villany).