Régen volt, hogy RoLa vagonokat tartottam a kezemben. Most viszont láttam új kiadást és nagyszerű dolgot fedeztem fel rajta! Szabványos kuplung befogót kapott!
Sajnos a régebbi kiadásoknál ez nem volt így, ezért nem is lehet az új Tillig kuplungra cserélni a vele szállított BTTB kengyeles kapcsolót.
További pozitívum, hogy gondoltak azokra, akiknek még a régi szerelvényük van, és egy szabványos-hagyományos fix kuplungot is adnak minden kocsihoz, így besorozható a régi vagonok közé is. Remek, remek, remek.
Szabványos-hagyományos Lorenz fix kuplung, szabványos fix kuplung, Normschacht kuplung - sok minden jár egy-egy modellhez
Eredetileg itt lett volna a bejegyzés vége. De aztán este, mielőtt elaludtam, eszembe jutott valami. Előkerestem az én vagonjaimat, és igen, jól gondoltam. Az egész kocsi fröccsöntő szerszáma más lett. A régebbi kiadású kocsikon az élek elég nagy rádiusszal rendelkeznek, de ezen az újon minden él és sarok tökéletes. További érdekesség, hogy az új vagon közepe táján sok apró lyuk van, míg a régin nincsenek ezek ott. Gondolom az igazin itt folyhat le az esővíz a kocsiról.
Felül a régi, alul az új - szemmel látható a javulás
Ezek után csak remélni tudjuk, hogy beszerezhetőbb lesz a RoLa a jövőben, sok gyűjtő-társ vágyik rá!